Bever doe dag

Bever Doe Dag 2025

Beste Bevers

We zijin terug van weggeweest: op 5 april 2025 staat er weer een super leuke bever-doe-dag op het programma!

We nodigen jullie dan ook van harte uit op het terrein van Eikenburg in Eindhoven van 9.30 uur tot 12.30 uur voor een spannende ochtend. We gaan namelijk tijdreizen!

De kosten voor de bever-doe-dag bedragen €3,00 per deelnemer.
We vragen iedereen, in het kader van duurzaamheid, een eigen beker mee te nemen.

Inschrijven voor deze leuke ochtend gebeurd via Scouts Online en kan vanaf 1 februari t/m 8 maart 2025! Deze definitieve uitnodiging met inschrijflink volgt nog.

Parkeren:
In verband met geringe parkeergelegenheid vragen we om met maximaal 1 auto per stafteam te komen, je zult door ons naar de juiste parkeerplaats gewezen worden. Voor de ouders van de bevers zal een “kiss and ride” gemaakt worden.

Belangrijk:
We vragen wel aan elke groep om ook aan ons door te geven met hoeveel bevers en stafleden jullie komen. Ook vragen we aan elk stafteam om 1 afgevaardigde voor een post op te geven. Dit staflid kan dus niet met de kinderen mee lopen. We doen een vossenjacht dus dit staflid loopt verkleed rond.

Als er vragen zijn, dan mag je deze mailen naar activiteiten@eindhoven.scouting.nl