RSW Eindhoven

Ieder scoutingseizoen vinden er in de verschillende Scouting Regio’s voor de Scouts (meisjes en jongens van 11 t/m 15 jaar) de Regionale Scouting wedstrijden (RSW) plaats.

Wat is de RSW Eindhoven?

Ook in Regio Eindhoven! Tijdens een lang weekend, van vrijdagavond t/m zondagmiddag april of mei, zullen de deelnemende ploegen strijden om de felbegeerde toegangsbewijzen voor de Landelijke Scouting Wedstrijden (LSW).

Namens Regio Scouting Eindhoven mogen de ploegen van plaats 1, 2 en 3 deelnemen aan de LSW. De LSW vindt jaarlijks tijdens het Pinksterweekend plaats in Baarn. Op de LSW komen alle winnaars van de verschillende Regio’s bij elkaar om te strijden om de eerste plaats in het LSW klassement.

Alle informatie over de Regionale Scouting wedstrijden vind je op deze webpagina.

Mis je iets of heb je andere vraag? Dan kan je mailen naar rsw@eindhoven.scouting.nl.

24/7 de RSW volgen? Dat kan!

Zowel de RSW organisatie als het regionale ThemaTeam MAXIMAal zullen via de socials jullie op de hoogte houden van alle ins and outs over de RSW.

Ook zal er de nodige handige info en TIPS worden gedeeld. Altijd leuk om ze zelf te lezen, maar ook om te delen met de deelnemende kinderen!

Volgen kan via @rsweindhoven of @ttmaximaal