Filmdag

Filmdag voor Bevers & Welpen

Op zaterdag 1 februari organiseert Regio Scouting Eindhoven een mega gezellige filmdag voor alle Bevers en Welpen uit de Regio Eindhoven.

Hieronder lees je per speltak alle informatie over deze gezellige en leuke dag!

Zien jij jullie ook op zaterdag 1 februari?

Voor eventuele vragen mag je mailen naar, activiteiten@eindhoven.scouting.nl.

Groetjes, organisatie filmdag 2025

Informatie Bevers

Beste Bevers,

Professor Plof nodigt jullie uit voor een gezellige filmochtend met picknick!

Op zaterdag 1 februari 2025 zijn jullie van harte welkom op het terrein van GgzE in Eindhoven. We starten de filmochtend om
9.45 uur. Professor Plof wacht jullie dan op. Na de film (die we nog even geheim houden) hebben we een gezellige picknick met alle bevers en om 12.30 uur eindigen we deze gezellige ochtend.

De kosten voor deze activiteit zullen €1.50 per deelnemer zijn. Inschrijven via Scouts Online vanaf 30 november ’24
t/m 19 januari ’25.

We vragen iedereen om 1 of meerdere kleedjes/ dekentjes mee te nemen voor de picknick en, in het kader van duurzaamheid, een bord, beker en mes per persoon.

Niet vergeten om dieetwensen (allergieën, vegetarisch) door te geven bij de inschrijving Scouts Online.

Informatie Welpen

Beste Welpen,

Professor Karel nodigt jullie uit voor een gezellige filmmiddag met picknick!

Op zaterdag 1 februari 2025 zijn jullie van harte welkom op het terrein van GgzE in Eindhoven. We starten de filmmiddag om 12.45 uur. Professor Karel wacht jullie dan op.
We beginnen met een gezellige picknick met alle welpen en zullen daarna samen een film (die we nog even geheim houden) gaan kijken. Om 15.30 uur sluiten we de  filmmiddag af.

t/m 19 januari ’25.