Regio Eindje Nieuwsflash NR.1

De laatste nieuwtjes en handige weetjes voor staf-, bestuursleden en Regio medewerkers van de groepen uit Eindhoven, Best, Nuenen en Son en Breugel.

In deze Nieuwsflash:

– ‘t Nieuwe seizoen gaat van start.
– Regio Scouting Eindoven WhatsApp communicty
– Activiteiten kalender nieuwe seizoen.
– Social Media & communicatie toppers gezocht!
– Regio Scouting Eindhoven 50 jaar!
– De regio online.

‘t Nieuwe seizoen gaat van start!:

Zaterdag 24 augustus is het zover! Dan start het nieuwe scouting seizoen.

Een seizoen vol leuke en nieuwe uitdagingen en Regio Activiteiten. Verder op zie je welke activiteiten er in het nieuwe seizoen voorbij komen.

Namens mij zelf en het volledige Regiobestuur, wensen wij jullie allen een succesvol en uitdagend seizoen toe.

Groetjes, Koen Regiovoorzitter

Regio Scouting Eindhoven WhatsApp community:

In deze tijd is een snelle communicatie niet meer weg te denken.
Ff snel een vraag stellen, een leuk ideetje of handig tip delen!

Vanaf NU kan dat ook via de Regio Scouting Eindhoven
WhatsApp community.

Via, https://chat.whatsapp.com/B7gpH67KQliKu88fjl7wlb kan jij deelnemen aan deze community.

Activiteiten kalender nieuwe seizoen.

Met veel plezier presenteren wij jullie alle Regio activiteiten die in het nieuwe seizoen voorbij komen.

Sommige activiteiten worden georganiseerd vanuit de Regio en andere vanuit de groepen zelf.

Het volledige overzicht vind je op Regio Activiteiten – Regio Scouting Eindhoven.

Staat er een activiteit niet bij? Laat het dan even weten via, communicatie@eindhoven.scouting.nl.

Social Media & communicatie toppers gezocht!

Ons communicatieteam is op zoek naar Social Media en PR toppers! Vind jij het leuk op Insta stories, vlogjes, TikTok filmpjes enzovoorts te maken? Dan ben jij diegene die ons communicatieteam zoekt!

Interesse? Mail dan naar communicatie@eindhoven.scouting.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op zoek.

Coördinator Regio Scout Academy gezocht!

Het enthousiaste trainingsteam van de Regio Scout Academy is op zoek naar een nieuwe coördinator.

Meer informatie vind je hier,

Heb je interesse of vragen? Neem dan contact op met Koen via voorzitter@eindhoven.scouting.nl

Gerelateerde afbeeldingsdetails bekijken. 4 Juni: Open repetitie avond – Christelijk koor Needed

Regio Scouting Eindhoven 50 jaar!

Zoals het onderwerp al aangeeft staat er op 30 mei weer een RegioRaad op de planning!

Noteren jullie alvast de datum in je agenda?

De uitnodiging, agenda en bijhorende stukken volgen 2 weken voor aanvang van de RegioRaad.

Regio online!

Wil je 24/7 op de hoogte blijven van alle leuke nieuwtjes en weetjes?

Volg ons dan op Facebook en Instagram.

Wil jij ook iets plaatsen op de Regio Socials, website of in de Regio Eindje Nieuwsflash? Neem dan contact op met ons communicatieteam via, communicatie@eindhoven.scouting.nl