Scouting Academy

Wat is Scouting Academy Eindhoven?

Er zijn bij Scouting veel verschillende functies die vervuld worden door vrijwilligers. Denk hierbij aan leiding, maar ook aan bestuur, ondersteuning en landelijke functies. De taken die bij die functies horen proberen we zo deskundig en professioneel mogelijk in te vullen. Persoonlijke ontwikkeling, kennis en vaardigheden van Scoutingvrijwilligers is daarom erg belangrijk. Om vrijwilligers te helpen bij deze ontwikkeling staat het team van Scouting Academy Eindhoven voor jullie klaar!

Op dit moment staan er geen trainingen meer op de planning voor dit seizoen.

Contact opnemen met het trainingsteam kan via, trainingen@eindhoven.scouting.nl

Onderdeel van het Scouting Academy team zijn de praktijkcoaches; Sandra en Arno. Zij ondersteunen, begeleiden en coachen de reeds gekwalificeerde praktijkbegeleiders binnen de groepen. Je kan Sandra en Arno mailen via praktijkcoach@eindhoven.scouting.nl

Op alle trainingen die door Scouting Regio Eindhoven worden georganiseerd, zijn de volgende deelnemersvoorwaarden van toepassing.