Regionale Welpen dag

Beste Welpen

De Regionale welpen dag is er weer, en wel op 5 april 2025! Het beloofd weer een super leuke welpen dag te worden!

We nodigen jullie dan ook van harte uit op het terrein van Eikenburg in Eindhoven van 13.00 uur tot 17.00 uur voor een MEGA gezellige middag waarin we gaan tijdreizen!

De kosten voor de Welpen dag bedragen €3,00 per deelnemer.
We vragen iedereen, in het kader van duurzaamheid, een eigen beker mee te nemen.

Inschrijven voor deze leuke middag gebeurd via Scouts Online en kan vanaf 1 februari t/m 8 maart 2025! Deze definitieve uitnodiging met inschrijflink volgt nog.

Parkeren:
In verband met geringe parkeergelegenheid vragen we om met maximaal 1 auto per stafteam te komen, je zult door ons naar de juiste parkeerplaats gewezen worden. Voor de ouders van de welpen zal een “kiss and ride” gemaakt worden.

Extra informatie voor de leiding:
We vragen wel aan elke groep om ook aan ons door te geven met hoeveel welpen en stafleden jullie komen. Ook vragen we aan elk stafteam om 1 afgevaardigde voor een post op te geven. Dit staflid kan dus niet met de kinderen mee lopen. We doen een vossenjacht dus dit staflid loopt verkleed rond.

Als leiding (minimaal 1 per deelnemende groep) graag om 12.00uur aanwezig zijn, zodat we jullie op tijd kunnen briefen en alles klaar staat voor de ontvangst van alle kinderen. Neem je eigen lunch mee.

Aansluitend lijkt het ons gezellig om samen iets te eten. Eten en drinken is dan wel voor eigen rekening. Of jij dit ook een leuk idee vindt en gezellig blijft, kan je aangeven bij de inschrijving in SOL.

Als er vragen zijn, dan mag je deze mailen naar activiteiten@eindhoven.scouting.nl